עם עזרה מתאימה – אפשר הכול!
אולי תחשבו שזו פרסומת, אבל, לא זה מה שמביא אותי לשתף.
עשיתי מנוי ב"שחל", על כל צרה שלא תבוא. לפני כעשרים שנה עברתי התקף לב ואחרי כמה חודשי עבודה במגמת שיקום הלב, חזרתי לגמרי לאיתני ועל הפעילות הגופנית שאני עושה בסדירות מאז ועד היום – כתבתי ברשומה אחרת.
לפני שנה נפטרה רעייתי ומאז אני מתגורר בגפי ולכן החלטתי שנכון להתקין לחצן מצוקה בבית ולעשות מנוי בחברה המגישה שירותי בריאות במצבי חירום. לאחר בירורים החלטתי לעשות זאת ב"שחל".
פניתי אליהם ומהר מאוד הגיעה אליי אסנת, אשת מכירות. הייתם מאמינים – לא רק שלא מעצבנת (סליחה על הדעות הקדומות שלי), אלא ממש שובת לב. קיבלתי ממנה שירות מצוין ובהמשך הגיעה אליי איזדי הטכנאית. פגשתי אישה שלא התרגשה מכך שמדובר בלקוח עם עיוורון וקטוע-יד. היא הדריכה אותי בשימוש במכשיר המאפשר עריכת בדיקת א.ק.ג. בהתחברות טלפונית הישר למוקד החברה. היישום נגיש לגמרי ובסיום ההדרכה התבקשתי לבצע את הליך הבדיקה בכוחות עצמי. ביצעתי זאת ונפרדנו לשלום.
לא רק שאינני מקבל שום טובות הנאה מהחברה לכבוד פרסום זה; חישבתי ומצאתי שאני עתיד לשלם להם משהו כמו מאה עשרים וחמישה אלף שקלים, אם אצטרך לשלם איזה ארבעים ואחת שנה אם אזכה אינשאללה (לא חייבים לחשב!)
לחצן המצוקה הנייד נוח ביותר וגם הוא מונגש. כשמניחים אותו לטעינה בתושבת שלו נשמעת הודעה: "לחצן נייד שחל בטעינה".
נודע לי, שלפני שנים לא רבות היה לעיוורים קושי להתקבל כלקוחות מנויים בחברה זו. כפי שתיארתי לכם, כעת הכול הונגש היטב וזכיתי לשירות הצטרפות ראוי לשבח. אז כמו שאני יודע להתלונן כשצריך, חשוב לי גם להביע הוקרה כשמגיע.